Tilausehdot, ostaminen ja toimitukset
Yleistä
Nämä tilausehdot koskevat HOTKISS verkkokaupan käyttöä ja sen kautta tehtyjä tilauksia. Käyttämällä verkkokauppaa hyväksyt nämä tilausehdot ja sitoudut noudattamaan niitä.
Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin ja poikkeamiin värien suhteen tuotteissamme. Teemme kuitenkin kaikkemme varmistaaksemme, että kaikki kuvamme ovat niin kuvaavia kuin vain mahdollista. Emme voi kuitenkaan taata, että kaikki kuvat edustavat täydellisesti tuotteidemme ulkomuotoa.
Pidätämme oikeuden muuttaa tai päivittää verkkokaupan sisältöä, valikoimaa, hintoja tai näitä tilausehtoja. Mikäli teemme tilausehtoihimme tai tietosuojaselosteeseemme huomattavia muutoksia, pyrimme ilmoittamaan niistä esimerkiksi verkkosivuillamme.
Kaikki tuotteet ovat HOTKISSin omaisuutta kunnes olemme saaneet niistä täyden maksun.
Kaikki huijaus- ja petosyritykset raportoidaan poliisille. HOTKISSillä on oikeus keskeyttää tai peruuttaa tilaus huijaus- ja petosyrityksissä.
Tilaaminen
Tilauksen tekeminen edellyttää, että täytät tilauksen tekemiselle asetetut vaatimukset ja annat itsestäsi oikeat ja totuudenmukaiset tiedot. Tilataksesi verkkokaupasta sinun on oltava vähintään 18-vuotias.
Arvio tuotteen toimitusajasta ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.
Mahdolliset alennus- tai etukoodit ovat kertakäyttöisiä, eikä niitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin tai tarjouksiin. Alennus- tai etukoodia ei hyvitetä jälkikäteen.
Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä tilausta. Sitova kauppasopimus syntyy vasta, kun lähetämme tilaajalle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitusaika vahvistetaan.
Henkilötietosi voidaan tallentaa asiakasrekisteriimme. Laskulla tai luotolla maksaminen edellyttää henkilötunnuksen ilmoittamista. Tarkempia tietoja henkilötietojen käsittelystä ja tietosuojasta saat tietosuojaselosteesta.
Toimitukset
Toimitamme tuotteet mahdollisimman pian tilauksesta. Tähän menee noin 10 arkipäivää, tilauskannan mukaan. Jokainen HOTKISS – säkkituoli valmistetaan tilaajalle käsityönä, eikä meillä ole valmiita varastoja (lue lisää vastuullisuudestamme). Joillakin tuotteilla voi olla pidempi toimitusaika ja tällöin tieto toimitusajasta kerrotaan asiakkaalle erikseen. Jos tilaukseen sisältyy tuotteita, joilla on eri toimitusaika, tilaus toimitetaan yhdellä kerralla, kun koko tilaus on valmis toimitettavaksi ellemme toisin ilmoita.
Tuotteiden toimitus Manner-Suomen alueella kuuluu hintaan.
Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa oleva Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.
Käytämme toimitusten toteuttamisessa ulkopuolista palveluntarjoajaa. Palveluntarjoajana toimii Posti.
Kansainvälisistä kuljetuksista ja toimituksista Manner-Suomen ulkopuolelle perimme kuljetusmaksun, joka lisätään tilauksen hintaan. Lisätietoa kulloinkin voimassa olevista kuljetusmaksuista muihin maihin voi tiedustella osoitteesta info@hotkiss.fi.
HOTKISS on vastuussa kuljetuksesta johtuneista vahingoista esimerkiksi tuotteen rikkoutumisesta tai tilauksen katoamisesta matkalla meiltä sinulle. Kun tilaus on toimitettu sinulle, vastuu tuotteista siirtyy sinulle ja olet myös vastuussa palautukseen liittyvistä riskeistä. Tarkista toimituksen yhteydessä pakkauksen ja tuotteen kunto ennen tilauksen kuittausta vastaanotetuksi.
Emme vastaa viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista tai ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä.
Muuta
Vastaanottamattomasta lähetyksestä veloitamme asiakkaalta 50 €/tilaus, joka kattaa toimituskulut ja muut meille aiheutuneet kulut.
Maksaminen ja maksuehdot
Kaikki verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroina ja ne sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.
Kaikki maksaminen tapahtuu Klarnan kautta.
Klarnan käyttäminen on turvallista ja yksinkertaista. Tarvitset maksamista varten voimassa olevan sähköpostiosoitteen ja postinumeron. Kaikki mahdolliset maksutavat tulevat tämän jälkeen esille ostoskorissa.
Jos et aikaisemmin ole käyttänyt Klarnaa, sinua pyydetään myös antamaan henkilötunnuksesi. Klarna suorittaa sen perusteella luottotietojen tarkistuksen, minkä perusteella mahdolliset maksutavat tulevat saataville.
Jos et halua antaa henkilötunnusta, voit valita ”Täytä tiedot ilman henkilötunnusta”, jolloin sinulle tarjotaan mahdollisuus suoramaksuun.
Klarnan maksutavat:
Tarkemmat Klarnan sopimusehdot löydät täältä
Koska kaikki maksut tapahtuvat Klarnan kautta, Klarna tai Klarnan yhteistyökumppanit vastaavat kaikista maksutapahtumista. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, olethan yhteydessä Klarnaan
Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita EU-maiden ulkopuolelle tuotteen vastaanottaja vastaa paikallisista veroista, tullimaksuista ja muista näihin verrattavista kustannuksista.
Palautukset
Mikäli tuote ei jostain syystä miellytä tai löydät siitä virheen, ole meihin yhteydessä ja saat tarkemmat ohjeet miten toimia. Voit palauttaa tai vaihtaa alkuperäispakkauksessa olevan, käyttämättömän tuotteen 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Palautettavat tuotteet tulee tämän jälkeen viipymättä lähettää Omset Oy:lle, viimeistään 14 vrk kuluessa. Lähetyksen mukaan tulee liittää palautuslomake täytettynä tai muulla tavoin tiedot palautettavista tuotteista sekä tilaus- ja yhteystiedot. Tuotteet tulee pakata huolellisesti niin, ettei lähetys vaurioidu kuljetuksessa. Palautetun tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen.
Hyvitämme palautettavan summan käyttämällä sitä maksutapaa, jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostotapahtumassa, ellei toisin ole sovittu.
Palautuskulut
Palautettavasta summasta vähennetään aina palautuskulut 50 €, paitsi siinä tapauksessa, jos toimittamamme tuote on ollut virheellinen. Vastaamme virheellisten tuotteiden palauttamiskustannuksista.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, tai sinulla on kysymyksiä, ole aina etukäteen yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.
Palautuksen postikulut eivät sisälly hintaan. Tilaaja maksaa palautuksen postituskulut itse.
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
info@hotkiss.fi ja puhelin 044 053 5577
Vastuunrajoitus
Emme vastaa välillisistä tai epäsuorista vahingoista. Vahingonkorvausvastuumme enimmäismäärä on 50% tuotteen hankintahinnasta. Näillä ehdoilla ei kuitenkaan rajoiteta kuluttajan lakiin perustuvia oikeuksia korvaukseen.
Emme vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat esteestä, joka on vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella. Tällaiseksi ylivoimaiseksi esteeksi voidaan katsoa esimerkiksi poikkeukselliset luonnonilmiöt, häiriöt liikenneyhteyksissä, työtaistelutoimenpiteet tai tuonti- ja vientikiellot jne.
Emme myöskään vastaa verkkokaupan häiriöistä, käyttökatkoista tai muutoksista syntyneistä vahingoista.
Sovellettava laki ja erimielisyydet
Näihin Tilausehtoihin sovelletaan Suomen lakia, pois lukien sen kansainvälistä lainvalintaa koskevat säännökset.
Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Pirkanmaan käräjäoikeudessa.
Erimielisyystilanteissa kuluttajalla on lisäksi oikeus pyytää ratkaisusuositusta kuluttajariitalautakunnalta tai olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Päivitetty 16.1.2021